امکانات گوشی جدید هواوی

امکانات گوشی جدید هواوی

هواوی از گوشی جدید سری میت ۴۰ پرو با رینگ لایت، قلم M-PEN ۲ ، پاور بانک و شارژر اتومبیل رونمایی کرد.


بعد از مدتها شایعات و گمانه زنی ها هواوی سرانجام سری پرچمدار ۲۰۲۰ خود را در قالب میت ۴۰ رونمایی کرد. در حال حاضر این گوشی ها آخرین مدل گوشی هایی هستند که با چیپ ست های HiSiliconKirin  و برترین تراشه ی هواوی Kirin  پنج نانومتر ارائه میشوند.
در کنار این گوشی های جذاب، از مجموعه لوازم جانبی جدید سازگار با اکوسیستم هم رونمایی شد که شامل قلم  M-PEN۲ ، پاور بانک و شارژر سریع اتومبیل و رینگ لایت می باشد.

 

شارژر ماشین

 


قلم جدید هواوی که با تمام گوشی ها و تبلت های جدید هواوی سازگاری دارد ،دارای فشار سطح ۴۰۹۶ است که به صورت مورب هم میتوان استفاده کرد و به کاربران این امکان را میدهد که آن را به صورت بی سیم شارژ کنند و با یک بار شارژ ۵ دقیقه ای میتواند به مدت ۲ ساعت کار کند.

 

قلم

 

 

به غیر از قلم جدید، این شرکت یک شارژر بی سیم ۵۰ وات مشکی مخصوص اتومبیل هم عرضه کرده است که میتوانید گوشی خود را بر روی پایه نگهدارنده ی آن قرار داده و در عرض چند دقیقه آن را شارژ کنید. شارژر سیمی ۶۶ وات هم نوع دیگری از شارژر اتومبیل است که در این رونمایی معرفی شد.


پاور بانک جدید هواوی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ، جزو سریعترین شارژر های همراه است که از سرعت بالای ۶۶ وات بهره می برد.

 

پاور بانک

 

 

آخرین و مهمترین محصول عرضه شده، قاب محافظ رینگ لایت هواوی میت ۴۰ است که به صورت یک حلقه ی تاشونده  LED نور مناسب برای عکسهای سلفی شما را در محیط های کم نور فراهم میکند.
این قاب به صورت بی سیم از طریق تلفن همراه شارژ میشود و کاربران میتوانند آن را در رنگ های مشکی،نقره ای و سفید خریداری کنند.

 

رینگ لایت

 


هنوز محبوبیت این لوازم جانبی مشخص نیست و زمان نشان میدهد که در کنار پرچمداران عملکرد خوبی خواهند داشت یا خیر.